Reklamacje
Każda reklamacja jest traktowana indywidualnie i dokładnie rozpatrywana przez nasze Biuro Obsługi Klienta z udziałem partnera odpowiedzialnego za realizację zamówienia. Po wyjaśnieniu przyczyny i charakteru problemu z produktem oferujemy Klientowi odpowiednie propozycje rekompensaty.
Reklamacje dotyczące wyglądu produktu powinny zostać złożone z załącznikiem – jego zdjęciem.
Reklamacje dotyczące opóźnienia dostawy muszą zostać złożone przez e-mail w ciągu 48h od terminu doręczenia. Gwarantujemy świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni, jeżeli będą pielęgnowane w odpowiedni sposób. Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza jego akceptację.
Pozostałe reklamacje można składać w ciągu 7 dni od daty dostawy. Firma Zakręcone zastrzega sobie czas 7 dni na ustosunkowanie się do reklamacji i zaproponowanie rozwiązania. Jeśli klient w ciągu 7 dni od otrzymania propozycji rozwiązania reklamacji nie ustosunkuje się do niej – reklamacja zostanie zamknięta.